Usah pisahkan kami.

Trciptanya kita terciptalah rasa Tercipta cinta, tercipta rindu Tercipta episod pnuh brwarna antara kau & aku Trasa sgalanya sempurna tnpa cela Lihat dari hati bukannya diri Bagai putri mnanti putera kasih antara kita Walau dipukul kuat ombak cinta Melayang jauh seketika Kembali kerna prcayakan kita Trasa bgai dongeng kisah asmara Berputik kita kerna rasa Kasih yg tercipta antara kita..

 


...setiap hari..aku ingin memuji Ilahi atas kesyukuran di hati.. aku rase dia yang aku cari. tp sekarang jodoh je menentukan kami. aku bermohon padaMu.. permudahkanlah kami...smoga dapat restu mak ayah kami.. restu drp arwah mamanya.. aku slalu merindui mamanya.. even tak sempat nak bemanja.. tp cukuplah aku mengenalinya buat seketika.. n aku berjanji pada diriku sendiri, akan menjaga dia dan adik2 sebaek2 yang mungkin..

.... kenapa aku tak cari bf dlm maktab je? jauh mencari.. dulu setiap kali berjalan ke.. even tgk org lalu lalang pun aku kan berkata, siapalah suami aku nanti.. mungkinkah dia? mungkinkah org tadi? ke yang kat depan tu.. erm.. tula.. aku mmg kuat berfantasi.. tgh berjalan pun boleh agi duk pikir mcm2.. 

....skarang..aku temui seorang yang boleh serasi dgn jiwa aku.. my tagline dlm hidup ni.. CINTA ITU SUATU TANGGUNGJAWAB.. sbb tu dulu sgt susah nak terima cinta.. mungkin sbb takut dipermainkan kot..  lelaki mudah je nak.. mudah sgt nak kate tanak.. ssh sgt  nak percayakan lelaki sebenarnya.. tp skang aku percaya pada org yang percayakan aku..

 .... sayang.. sgt susah berkata syg.. melayang jauh pada pengalaman lalu.. perkataan sayang sgt bermakna buat aku.. dulu dia terlalu ingin mendengar kata syg itu.. lepas 6 bulan baru dapat.. aku katekan bila ia benar2 hadir.. aku tak mengatekan bila aku tak mampu.. aku menguji kesabarannya dahulu..sebelum membenarkan hati ini menjadi miliknya. 

.... jeles? jeles jugak kdg2 melihat couple kat maktab nih. asik berdua je.. tp aku? bf jauh.. dia slalu kate.. "yang, awk kena kuat..". ye syg.. ya sentiasa kuatkan diri. aku sentiasa berkata pada diri sendiri.. berdua or nak berkepit lepas kawen, lg baik.. better jauh.. menguji hati.. menguji kesabaran dan kekuatan.. asas pada masa depan.

... perasaan cemburu dia dgn org laen, tak wujud.. ntahla kenapa.. mungkin kerana aku percaya padanya. tp skali dia saje buat2 jeles..mmg la.. hati terusik, air mate la jd penawarnya.. aku tahu di mana tempatku di sisimu..siapa lagi lebih mengetahui mu slaen ku? kau tak pernah jauh dariku..

....aku mahu bersamanya. setiap mase dan ketika. susah atau senang... jgn pisahkan kami.. bukan senang untuk membina cinta ini.. hampir 3 taun suda.. jiwa maken sebati. niat kami same. cinta kami ikhlas.. berjumpa pun staun sekali atau dua kali.. ingat mudahkah nak melalui semua tu.. jd satukanlah kami..

....Allah Maha Adil... aku percaya dgn janji Allah.. aku bermohon sellau.. Hanya Dia dapat menolong kami.. andai niat kami baek, dan jodoh kami ada.. tiada apa yang dapat memisahkan kami. 

emanadya. 143. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Usah pisahkan kami."

  1. eRiN says:
    February 10, 2010 at 2:47 AM

    semoga Allah kabulkan doa kalian..amin:)

Related Posts with Thumbnails