Semakin hari semakin dekat...

tinggal x sampai 2 minggu lagi tu nikah..

my god. cepatnye masa berlalu...
rase mcm baru lagi bertunang..
x puas bertunang lagi..
huhu~

lepas ni,dan bertitle 'PUAN'.
rasa unbelievable.. i get married this soon...
serasa diri ini, baru lagi berbincang dengan mama dan ayah, dengan malu2 kuceng..
miaw..miaw..miaw... huhu~

bersyukur sgt mama dan ayah redhakan anak dia untuk kawen dah..
beri sokongan dan dorongan..
dapat kawen dgn org yang kita syg dan cinta..
rasa bertuah sbb tak semua org leh kawen ngn org meka nak..
semua tu ade hikmah..

Ya Allah, sempuurnakanlah aku dengan adanya suamiku kelak ya Allah..
Moga suamiku dapat bawa ku ke jalan yang lebih baek..
biarlah susah senang kami dapat bersama2 lalui..

okei. berbalek pada hari yang maken dekat ni.
huhu.. debaran tak terasa lagi..
tapi malam-malam memang dah start tak boleh tido!
banyak giler fikir.. sedih..rindu..gembira..
semua bercampur baur..

Nad bukan ape, lepas ni, mesti lagila rindu kat dia..
kene banyak bersabar dan berfikiran positif..
supaya nanti lebih okei.. tak nanges2..
bini org mane leh nanges2 dah.
tak leh jadi manje2 dah..
kene jadi kuat..
aiman kan ajar supaya jadi seorang yang berdikari
dan tak bergantung pada org lain..
be strong..
(okei, sila abaikan..kata2 semangat buat diri sendiri..)

rase suka sgtkawan2 skang..
mmg dari dulu lagi suka kwn2..
tp sekarang, meka sgt beri support kat nadia..
housemate dan rakan2 lain..
rakan2 sekelas dan kak piqah...
yep..bukan senang nak smpai ke tahap skrg..
Mujurlah, Allah bagi kekuatan emosi untuk menangani semua ni..

Okeilah. len kali nad nak citer lagi pasal persediaan dan segalanya..
kalau dan la ek..
sbb nak sediakan rps dan rph mingggu pas kawen tu...
lepas kawen, terus kene observe ngn pensyrah..

honey moon dalam duka!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Semakin hari semakin dekat..."

Related Posts with Thumbnails