study di mcd...



Salam.....
huh...lama tul x tulis..
Minggu ni exam...esok paper linguistik.
Patut harini aku ada mtest...
Igt benda pa mtest..
Ghupanya test INSAK yg kami dah amik masa temuduga masuk maktb dulu...
Aku sorg ja kat mcd ni...haha..sambil surf tenet cari bahan dgn gajet baru aku ni...
Mmg brbaloi laa aku beli e90 ni....
Semua presentation aku masukkan dalam ni....
Semua spot tdp yg cik nad email semua aku download terus dgn benda ni...
Tujuan aku post ni sbb nk test benda ni je....
Nampaknya hujan pun dh reda....
So aku pun nak belah dah...
Anyway tq yer cik boneka canteq sbb teman i stdy kjap td...huhu...
Jgn jeles ye budak kecik...i just dscuss pasal exam esok....

Sayang...pas exam nanti kita sembang lagi yer pasal asb tuh...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "study di mcd..."

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers