aku maken berubah?

erm.. semakin hari.. semakin banyak yang aku pelajari..
sesuatu yang aku lalui sendiri.. mencari pengalaman dan belajar menjadi seorang yang lebih baek..
maken belajar menjadi seorang wanita...

kadang2 kehidupan wanita ni amat membosankan..
tp ibu2 tak pernah bersungut..
sekarang waktu peralihan daripada seorang remaja menjadi belia..
belia menjadi wanita..
erm.. sgt boring...but i enjoy it..

belajar erti tanggungjawab lagi..
suatu benda yang menjadi asas dalam kehidupan manusia..
kepada bakal suami..bakal isteri..
tanpa tanggungjawab...tiada makna perkahwinan..
tiada makna keluarga..

aku wanita.. gadis..anak kecil..
yang berasal dari kampung dan maseh lagi dengan kekampungannya..
aku tak pernah lupe asal ku..
berharap agar aku tidak akan lupe diri dalam kehidupan ini..

aku gembira. aku duka.
bersatu di dalam storyboard bernama kehidupan..
aku berubah.. dan terus berubah..
semoga kepada yang lebih baek..
dan terbaek...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "aku maken berubah?"

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers