Kena kapak dengan Gani di Padang Kota

senyum sumbing setelah kena kapak dengan Gani......kah kAH

Orang kata kalau ada duit tu ada jaa benda hat nak buat kita belanja duit tu even kalau kita niat nak simpan duit tuh...

baru je aku dapat balik duit ihsan org hutang...dah kena beli RMVB player untuk budak kecik tuh...

wah wah wah....budak kecik dah pandai bernafsu gajet di lelong nampak...tapi x reti nk order...

takpelaa...anything for budak kecik...aku belikan dia RMVB ni supaya dia ngan adik2 dia dapat tengok movie kat TV...harap2 esok sampai laa....

hari2 secara x sengaja aku dah terlajak ke penang....detailnya ke batu feringgi...ni bagi memenuhi permintaan member aku sorang ni shapit...kunun2 nak rasa desiran ayaq laut...bukan x leh pi pantai murni kat yan tu...bukan jauh mana pun dengan gurun...tapi dah dia nak gak...so aku pun follow laa depa...dengan guna garmin xt sampai gak kami kat situ..kami mmg x plan pun nak mandi....dah aku ngan shapit geram sangat nk terjun laut kami pun pi cari baju mandi kat pekan dia...aku beli tight short jaa...malas nk beli banyak benda....shapit beli tola,sluaq pendek ngan tshirt....last2 kami sampai gak kat pantai atas sikit area teluk bahang...


ni sekitar kul 5.30 petang....ada laa 2 3 famili dok mandi manda...

aku ngan shapit jaa terjun laut tadi...shamil takmau...dia malas salin baju kot...tatau laa..tapi yang penting tadi banyak gak benda yang aku ngan shapit dok bergossip masa kat gigi ayaq...paling panas kes ....cukup laa aku namakan laki ni MC .... MC sorang cikgu pencen di sebuah sekolah Y.... MC ni jadi isu hangat setelah dia telah cuba FUCK sorg budak sekolah ting. 4 di sekolah Y tu..Hal ini telah diketahui umum apabila ia menjadi kes polis..dan perkara ini amat menggemparkan bekas2 pelajar sekolah Y..sebelum ni mmg MC telah disyaki menjalankan hubungan sulit dengan budak2 pompuan sekolah Y...nak dijadikan cerita cubaanya nak FUCK budak Ting.4 ni telah dikantoikan oleh budak2 laki yang selalu dIcari pasal olehnya..MC yang tanpa pakaian dan budak sekolah ting.4 yang tidak berseluar mahupun berkain telah dikepung..akhirnya dia ditangkap dan dibawa ke balai...antara kejahilan budak Ting.4 ini ialah janji manis MC yang menjanjikan FUCK tanpa beranak...apa yang menjadi persoalan ialah kemampuan MC mengorat budak2 sekolah...huhuhuhu....tua2 kerepot laku macam pisang goreng....dengan alasan nk train budak2 MC berjaya menjadi pagar makan padi...

Nak dijadikan cerita MC memang sudah dikaitkan dengan beberapa kes busuk yang berlaku di sekolah Y...dan berita ini sampai ke telinga bininya....dan ditakdirkan mereka berdua telah selamat pergi dan pulang dari umrah dengan doa seorang bini yang meminta Allah buktikan kecurangan dan kejongosan si suami yang dipercayainya selama ini...akhirnya MC telah dikantoikan ALLAH....selama ni MC memang suka berlagak bagus...sekarang nah ambik hang!!!

aku teringin sangat nak tau apa dah jadi ngan MC sekarang...dengar2 lepas kes tu bini MC minta ditukar ke Sarawak...aku masih igt arahan bodoh MC yang mempertikaikan pemakaian jubah dan kain pelekat semasa solat jumaat...sebenarnya MC tak pernah pun pakai kain pelekat..mungkin beliau takut adiknya cepat menguek....ni aku ghasa bukan doa bini dia sama...tapi doa kami hat meluat ngan dia sejak dulu2 lagi...

habis mandi dalam kui 645...kami teruih salin baju and nk tolak pi makan kat padang kota...sampai sana shapit dok cari org juai pasemboq...cari punya cari jumpa laa Ghani Famous Pasemboq....aku ngan shapit amik laa udang,ketam,ubi segala sampai kami ghasa boleh habeh makan....aku bajet habeh mahai pun mau 20 30 hengget jaa...tengok2 dia habaq kata 43 hengget...gila habaq hampa...shapit pun terkebil2...haa laa pasai dia yg nk sangat makan pasemboq padang kota...

aku dah warn shapit tapi dia kata mahai sebab banyak..haa la ni hang tau laa apa tu maksud baloi apa tu hat org kata tak baloi....orang dok penang lama dah orang tau laa...haha

kah kah kah...aku pun huluq 20 ja pasai banyak tu jaa aku ada....lepas2 tu b4 order kami tanya dulu berapa harga...shamil order koetiow x sedap pun sampai 8 hengget sepinggan....memang kapak gila dekat padang kota...aku nasihat hampa kalau nak makan kat situ pi makan kat tempat yang dekat dengan tempat parking reta...toksah laa dok pi makan tang tepi2 laut tu...

p/s:saya tidak curang,dia tidak pernah curang,

ghani.....lepaih ni aku takmau dah makan pasemboq hampa...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Kena kapak dengan Gani di Padang Kota"

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers