Kasih..

Sekadar mahu berkongsi rasa...

13 n 14 Februari...
tanggal yangg bermakna buat diri ini.
ade manis.. ade pahitnya..

Sekarang ni. ati sedang terpilu..
tak siapa yang tahu..
da berlarutan sgt perbincangan kami..
mungkin akan berakhir di sini..

tangisan tu umpama rakan yang paling setia menemani..
kami kawan sekarang.
ye kawan..

tp hati yang terluka takkan mudah sembuh..
ops. ati nad tercalar je..sikitla..
takpela.. nanti kite tgk la mcmane keputusannya. 

nadia akan cuba menjadi yang lebih baik lepas ni..
nadia dah penat..

andaikate nadia dah takde sape2 lepas ni,
nadia tahu.. Allah sentiasa dengan nadia.

Nadia sgt tak sgka semua ni akan terjadi.
tu lah kuasa Tuhan..

Dia akan mencari jalan dia..
Nadia doakan yang terbaik buat dia..
Nadia dah cube jadi yang terbaek buat dia..
Tp unfortunately, nadia sekarang rase nadia rupanye tak mampu jadi yang terbaik buat dia.

Dia seorang lelaki yang baik..
Tu yang pasti..
sape2 yang akan menjadi isteri dia kelak, pasti akan rase sgt bertuah..
sebagaimana nadia dan dia penah rase sbg kapel..

kami jauh.. mungkin tu satu kekurangan kami..
Tp peliknya.. dulu dia tak pernah mengeluh..tp skrg..
tu kekurangan nad..

Andaikata ada yang lebih baik untukmu sayang..
aku rela mengundur diri..
terima segalanya...

nadia akan tak brape ok dua tiga hari ni. andaikata kwn2 tgk nadia tak ok..
just abaikan.nadia cuma perlu mase.

kami belum betul2 decide lagi keputusan.
tengoklah nanti mcmane..

take care semua...~
salam sayang dari raja nadia...
mungkin nadia akan mencari insan yang benar2 nak peristerikan nadia n tak pikir lain dah kot lepas ni.
benar2 akan menghargai nadia n menyayangi nadia hingga ke akhir tua...
juga dapat menerima ibu bapa dan keluarga nadia seadaanya.

Cinta tu satu tanggungjawab..
nadia dah buat yang terbaik. tp andaikata nadia gagal juga..
Maafkan nadia..nadia insan biasa..

Doakan hati ni kuat.. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Kasih.."

Related Posts with Thumbnails