Praktikum.. Nadia sudah jd cikgu?

huhu.. nak tulis banyak.. tp takde mase.. nanti lenkali...
yang pastinya, i've been through a really tough week la...
ari2 tido lambat n buat mcm2..
nak siapkan esemen lagi..
pening2...
skang stat tensyen..
jadi nadia dgn sgt bersemangat malam ni maw siapkan keje..

esok nadia maw pergi Sg Petani.
melawat kawan baik, teman rapat dan kekasih hatiku..
Aiman Hamidon yang maseh lagi tak brape ok lagi kakinya..
Hopefully, lepas ni, kaki dia akan jadi lebih elok..
n dapat mengajar..

nadia dah cube banyak cara...
cume skarang tunggu mase, dan berdoa banyak2 kat die,
supaya die akan ceat sembuh..

nadia sgt bersemangat mau datang sana..
walaupun terpakse tempuh banyak benda..
for him, i would..
tambah2 tensyen skarang..
jadi, jume akwe adalah satu terapi..
Terapi tenang sikit. Insyllah..

Nadia kadang2 nak jerit je.

kepada encik Masa : Encik! saye mau sedikit break.. saye sgt penat..
saye nak bergembira dan takmo pikir kerja..
buat satu hari je pun takpe..
TAPI..
tak mungkin...
Encik Mase berputar dengan sgt laju..
die tak dengar pun keluhan atau jeritan diz litle lady ni..

haaaaaah.....*sigh*
again n again...
dan pikir lagi....
aku redhakan segalanya....
mungkin kebizian ini adalah lebih baik...
mengajar erti buat mase depan nnt...

aku belajar sesuatu...
setiap hari...
As a TEACHER..
AS a Teenager..
As a Muslim..
As a friend...

May God Bless our life...
Salam sayang buat semua pembaca yang bace ni...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Praktikum.. Nadia sudah jd cikgu?"

Related Posts with Thumbnails