ingat lagi entry, belog aku, suke hati aku?


yup. again. i use that words.
suke hati la sy nak luahkan pendapat sy.
itu yang sy pikir.

awk, bukan sy tak letak psl cinta Allah.
sila chek all my post b4 ni,
mmg dah ade pon..

sape awk tuk menilai sy.
mungkin baru je bce.

psl sy kate psl bertudung n xbertudung tu..
i just pelik..
kenapa org buat mcm tu.
salah ke..
saya hairan.

sy tak kata sbb sy tak suke mereka2 yang mcni ke ape.
sy juga tak ckp psl dosa.
betul. tu mmg bukan hak sy..
that's y i said.. PELIK....

ape di fikiran mereka.
tu je yg tertanye2..

walaupun sy bertudung,
bukannye sy tak berkawan dgn org xbertudung.
i'm hepi be fwen wit org tak bertudung..
mereka sama je mcm org bertudung.

i just pelik. n berdoa suatu mse nnt mereka akan bertudung litup.
i'm not perfect, n i'm not also too islamic.
maseh mencari keredhaannya sikt demi sdikit.

Tujuan sy menulis blog ni, nak memberitahu kepada saudara-saudari yg membce blog ni,
sy xmgharapkan respon ape2 apabila menulis blog, kalau org komen, sy akan bls. sbb sy sekadar nak berkongsi pendapat, pengalaman n perasaan. so feel free to go OFF my BLOG jika kamoo tak suke bace.

PUTRIEMANJE.BLOGSPOT.COM
Raja Nadia Bt Raja Ismail
29.08.2010

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "ingat lagi entry, belog aku, suke hati aku?"

  1. ahsfantasy24 says:
    August 29, 2010 at 5:57 PM

    ish3..
    sape tu akak,
    lw xsuke, ley blah jew..
    kte xjmpt sape2 pn komen blog kte kn kak..
    huk3~

  2. ♥ Cik NaD ♥ says:
    August 30, 2010 at 7:49 AM

    huhu. tak tau la. such a coward person. tak letak name pon. panas hati kak sbb kak bukan nak cari psal ngn org, kite nak tulis ape pun, ikut suke la kan..

  3. adilah md shah says:
    August 31, 2010 at 7:40 AM

    salam sy bertukar kpd url yg baru http://ilhamadilah.blogspot.com/

  4. Anonymous Says:
    September 19, 2010 at 4:24 PM

    hidup yg sempurna adalah hdup yg sntiasa menerima pndapat...jgn pk sume pndapat kite btol...

Related Posts with Thumbnails