demam praktikum

hurm..minggu ketiga, sgt unbelievable.. i've got my fever..
damnly merosakkan mood tuk menyiapkan keje2 praktikum..
Pn Rose.. sy tak mampu buat spt yang puan nak. tp sy janji sy akan buat yang terbaik dr diri sy.

demam ni mnyakitkan..
huhu. lame tak letak gambar ke ape semua kat blog. asik tulis je.

tekanan demi tekanan terpaksa di hadapi..
duet. elaun. praktikum. sekolah.
sume lah.

tapi yang pasti. kite kene kuat n bersemangat.
skang ni kepala tak betoi lagi...
selsema mcm hape je ni..
mate tak larat nak celik.

nadia, pity u..
dah la rindu en teddy.
die pun terlalu bz...
takpelah.

lepas ni, nadia mau jadi bulan yang mengambang..
tak maw tulis mende pelik2 dah kat die..
nak ngadu kat mama je pasni..
tp harap mama tak susah hati..
yaya ni kdg2 manje sgt.
tp stil kuat semangat...

lagi 25 hari tuk habiskan praktikum..
Nadia. be strong!

Demam. fever. GO away!

i dont need u!

i neeed to do my work...

mggu depan akan diobserve lagi oleh pensyarah..
kene get ready..

baby. love u.
mama n ayah. pray 4 me. i need ur bless.
ima n adik iz : love u too adik2 cyg
Nadia : litle pwincess ni kene kuat taw. kene jadi cikgu yang kuat smgt.

Ya Allah.. permudahkanlah perjalananku ya Allah...lindungi Aku dalam jagaanMu ya Allah.... Aku tahu, Kau sentiasa di sisiku....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "demam praktikum"

Related Posts with Thumbnails