Kekuatan perlu ada.

hurm.. emosi tak stabil.
esok kene mengajar sehari.
4 rps kene buat..
mcmne nak bagi bdak2 ni berminat.
aktiviti ape yang kene buat.

otak guru prasekolah kene sentiasa berfikir..
tambahan pula guru prasekolah ni mmg kene slalu melibatkan  bahan maujud..

otak demam ni tak dpt berfungsi dgn baik..
harap dapat setelkan rps arini..
nak buat lemabran kerja dan menghias buku rekod mengajar.

nadia ingatdah sihat arini..
tp tak jugak rupanya..
pagi tadi dah basuh kete..
yippi. kelly dah cantek..
kelly. love u..
name kete kelisa mama kelly..

erm. tanx mama bagi ya pjm kereta..
kalau tak, tak dapatlah nadia bergerak kat cni..
bersyukur punyai mama n ayah spt mama n ayah skarang..

nadia bersyukur ats segala apa yang Allah kurniakan padaku..
maseh lagi dibelenggu dgn abg jang..
knp? erm. biarlah rahsia..

Ya Allah.. Setahun lebih je lagi.. nak melepaskan waktu belajar ni..
cepatlah mase berlalu..
nadia tak sabar dah ni..

erm.. nadia mahu membawa diri..
nak offline seketika..
nak merelekkan diri..
nadia tertekan dan bertekanan pada diri sendiri.

hurm.. take care sume.

Ya Allah.. permudahkanlah dan lapangkanlah hati dan dada org2 yang aku syg...
Amiiin..

Allah sentiasa di sisi kita...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Kekuatan perlu ada."

Related Posts with Thumbnails