praktikum minggu 5

erm.setiap mggu duk wat refleksi kat blog ni..
nadia dah berjaya menempuhi 5mggu kat cni.. wiwiiit..
gud nadia. life is better now..
buku rph pon lebih baek..
pemantauan pensyarah pon lebih baek..
nadia tak harapkan dapat markah tinggi or dapat praktikum terbaek..
cume berharap nadia buat sehabis baek..
ye nadia cube.
tapi kan..
yang kelakarnye..
slalu kalut2 pagi2..
kdg2 baru print pagi tu la..
warnakan pagi tu..ntah pape je..
kecian my partner, nurul..
dia slalu kene tolong nadia.
huhuhu...
tp pape pun, buat yang terbaek..

nadia is no in the mood now..
mood slow je..
ye, agak sedih.. why?
no need to noe..
erm.. takde org gak nak amik tau..kan?
nadia skrg pikir tak sabar nak keje n nk balek umah je.
nadia manje ngn ma n ayah..
miss them a lot..
adik ima pun same..n adik iz..

buat naima.. harap die okei kat skolah tu..
she's good gurl..
nadia akan jaga adik2 ngn baek..
bagi kaseh syg yang terbaek buat mereka.
nadia tak harapkan balasan..
smoga mereka menjadi insan yang berguna suatu hari nnt..
bagitu jugak dgn adik aiman..
alyani, ahmad, amir, majen..
merekapon jadi adik nadia nnt..
hopefully dapatlah nadia n dia jalankan tanggungjawab kami dgn baek nnt.

dia sgt sibuk skrg..
nadia mahu menyepikan diri seketika.
mahu menjadi org yang lebih memahami..
smoga masing2 dapat memahami..
amiiin..

ape lagi ek..
bored. skang dah nak kene pikir rph untuk ari isnin ni..
chaiyok2..
tadi nadia ade amik gambar..
lame tak buh gambor sining..
hohoho...



owh. liltle pwincess dah jadik cikgu..

:: smoga dapat jadi guru yang baek..nadia... ::

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "praktikum minggu 5"

Related Posts with Thumbnails