CUTI YG PENDEK CGT2

hurm.. balik umah aitu.. memang sekejap sgt2.. tp puas sgt.. sbb masa berkualiti kot..

sampai umah pagi sabtu, pukul 9, balik ke maktab pukul 8 pagi ahad.. keciannye kami..

tak sempat panas pun punggung duduk umah.. dah kene balik.. takpela..

mungkin ade hikmatnye.. 

waktu perjalanan balik tu.. waaah.. mcm2 jadi..

kt kete org len la..perjalanan ke besut amik mase 6 jam..

penat2.. tp kami tak bawak pun.. kami buli adik junior yg bawu masuk..

kih3.. si mat tu..

mat tu hensem.. jd sape yg nk bekenalan.. leh la bekenalan ngn die..

baik budi pekerti.pemalu.senyuman manis. n bla3..

anak pensyarah mizan..

erm.. pe ag ek..

haa... nad dah g tgok dah anak kambing yang comei tu..

Ya Allah.... Subhanallah..

comei sgt... warna putih n sgt kecil..

n nakal.. suke main lompat2..

manjee... tu la yg best..

die suke geget tangan kte.. tp tak rase sakit pon..

kalo nk bawak die turun ke bawah, kene peluk die..

bulu dia tak mcm bulu kambing dewasa..

bulu dia sgt lembut..

rase mcm nk bawak je tido skali... sebab mcm anak patung..

i'm so excited.. tp kan..

petang tu kambing2 tu lapar..

bile nk letak je makanan die kt dlm kandang tu..

dia meluru kat kte.. mcm di serang penyakit kambing lapar..

abis dia rempuh kte dgn tanduk2 nye yg tajam tu..

lastly nk cite.. mlm tu ayah ajak makan kat luar.. dia blanje sbb anak dia balik..

erm.. syg.. tingin nk bawak awk mkn skali ngn my famili..

nnt kte makan same2 ek.. ble da nikah nnt.. tp awk blanje..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "CUTI YG PENDEK CGT2"

  1. imHepPie says:
    August 3, 2009 at 1:06 AM

    huhhh...sgt2 xaci i da 2 bulan idop di prantauan ini hwaaa...

    xpe2 lgik 2 mngu kita blk oke cik nad..

    i bley imagine itu ank kambeng punya comei..hik3 besh kan..

    lastly..sape itu incik mat..mengapekah aku boley xprasan mamat ensem dlm mtkab kita neh..wahaha..kenalkan ngan owg oke..lalala

Related Posts with Thumbnails