zaman jambu batu

haha...assyik budak kecik ni jer cite pasal zaman moda dia...
bila aku ade post pasal FB kat bawah ni...tetibe aku terlogin balik ke akaun e-kawan aku masa zaman skolah2 dulu...haha...lalu ku terjumpa 2 kpg gmbr yg mmg aku x smpt simpan dah lepas zaman skolah....semuanya habis hilang dalam disket....masa tu pendrive belum mampu beli lagi...

http://photos.friendster.com/photos/52/74/4464725/2_593841862l.jpg


gambar ini diambil aku x igt tahun bila...tp ghasa2 mcm tahun 2003..masa tu dinner pembukaan opis bpk aku kat butterworth...HPL Consultant....aku pun dengan tedak malu beraksi di kerusi CEO....huhu...zaman tu laa titik tolak susah senang dlm family aku....apa akan jadi kalau apak aku aku x berenti dr JPR??



updated:
tetibe aku login lain ghupenya ada lagi satu memori berharga...haha...gambir cari makan masa moda2 dulu...kerusi tu ntah ade ke tidak lagi kat taman arked...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "zaman jambu batu"

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers