Berkapel. Bertunang. Ade beza kah perasaan tu?

Hurm. bila difikirkan tentang bertunang ni..
indahnye perasaan tu. rase bahagia je.. ( betul ke?)
tapi sebenarnya.. takde beza pun perasaan seseorang tu..
mungkin dari segi tanggungjawab shj yang berubah.
bila sudah bertunang.. pasti kita akan lebih bertanggungjawab terhadap bakal suami atau isteri kita tu.

Tp dari segi perasaan. takde pun satu fakta yang menunjukkan sesudah bertunang itu, berkawen itu pasti..
oouuh. tidak. Jodoh maseh milikNya. ajal maut maseh di tanganNya.
perasaan curang ke ape pon maseh boleh menghantui.
bertunang tak jamin ape2..
same mcm kapel gak.
erm. berbezakah perasaan tu?
teringin nak tahu pengalaman org bertunang..
takde ke org nak bercerita ttg kisah mereka bertunang? huhu

erm. Kpercayaan lah yang paling penting.
mungkin melihatkan sesetengah kisah kaseh yang tak kesampaian,
buat takut nak menghadapi title itu.


Segalanya ku serah pada takdir...
Andai CINTA itu pasti milikku, 
tak perlu ku kejar..
ia akan datang..
bila ia ditakdirkan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Berkapel. Bertunang. Ade beza kah perasaan tu?"

Related Posts with Thumbnails