Mase untuk STUDY.

4taun dah ku belajar di institut ni..
skang dah mula rasa bosan untuk jawab soalan...

Andaikata BPG buat kami2 ni sbgai ujikaji ibarat tikus puteh..
jadi sebenanya, BPG / IPG juga patut menerima / bertanyakan pendapat kami sbg bahan ujikaji.
untuk penambahbaikan.
Saya akui, saya tak layak untuk memberi pandangan, tp sy beri juge sbb ni blog saye kan? kan?
bg saya, terlalu lama 5taun setengah belajar dalam bidamg perguruan.
belajar teori banyak. tp tak semua apply di sekolah.

bagi saya, bila dah stat praktikum ni. kurangkanlah paper.
mmg akan kurang jugak kan nnt.
tp sem ni kami adew 5 paper. pastu..
nak memberi pendapat tentang praktikum...
silalah bagi mase yang lame terus mcm budak2 u.
setengah tahun last ke.
2taun maktab, setahun sekolah, dan 2taun maktab.
kan best gak tu. tp maksudnya, jangkamasa yang lame sikit.
stakat sebulan, dua. tiga..
hurm.. tak rase ape..

membebel je kan?
huhu. sekarang, waktu untuk study.
saye baru shj dapat buat mende yang saya dah lame pikir.
dah lame plan. jadi saye menunggu mase je.
huhu.
nadia oh nadia.
luse awk exam.
so please..jgn maen2..
jgn hampakan ayah n mama...
saye tau exam mktb mcmne..
jadi saye akan buat sguh2 nnt.

semangat. dtgla padaku.
en teddy juge. awk terlalu bz skg..
bmbg dgn exam awk nnt..
arap mggu ni awk akan setelkan sume keje awk.
n awk boleh fokus pada exam nnt...
awk pun tahu kan.
exam juge penting.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Mase untuk STUDY."

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers