Mama oh mama...

*mood* homesick. i wish i could be at home..
Kecewa dgn sesetengah org yang tak bertanggungjawab dan menyusahkan hidup org lain. (takde otak ke?) geramm..
*mama* jgn cedeyh2.. yaya here..windu ma sgt2..
ni tuk maa...

apakah sebenarnya
terbuku di kalbumu
apakah erti linang air mata di pipimu
ucapkanlah padaku
tak bisa ku rungkainya
rahsia yg kau pendam itu
aku hanya menduga
tidak mampu merasa
sebenar benar perasaanmu
pengorbanan yg kau lakukan
untuk dewasakanku
hanya bisa di tanggung hati ibu

namun ku percaya takkan terlerai kasih
ikatan ini takkan putus oo

aku hanya menduga tidak mampu merasa
sebenar benar perasaanmu
pengorbanan yg kau lakukan
untuk dewasakan ku
hanya bisa ditanggung hati ibu
telah kau telan lara dan terima segala
dugaan dan badai yg melanda
duhai ibuuuu 


*kaseh syg ku untuk ibubapaku melebihi kaseh ku pada sesiapa jua.. *merekalah yang menjaga dan menyayangiku.. *aku bukan sekejam itu.. *aku punyai hati.. jiwa yang didik oleh ibubapaku.. *sesungguhnya aku benar2 mencintai IBU BAPAKU...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Mama oh mama..."

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers