at last...

muahahha...akhirnya ku berjaya juga menceroboh blok kamu...

sayang..i x kisah pun gaya apa u jalan...

u nak i komen kan...bagi i u memang kena jalan dengan mcm2 gaya...

1. Jika berjalan, dari belakang kelihatan seperti tidak memijak tanah.


ini tandanya perempuan tu bukan manusia...mana laa ada org jalan mcm x pijak tanah...

2.Jika berjalan, sering menoleh ke kanan and kiri.


apedaaa...org yg jalan x toleh tu mmg org yang x pandai jaga diri...mane taknye,kalau dia x pndg kanan dan kiri...cmna laa dia nk tau ada org nk ragut dia ke...

3.Jika berjalan suka menunduk.


perempuan kena aaa tunduk..tmbah bile ada ramai guys kat situ...u pun kena laa sembunyikan keayuan u dr laki lain...

4.Jika berjalan menatap lurus ke depan.

udah ghupe nk berkawat ler pulak...

6.Jika berjalan badan bergerak ke kanan dan kiri.


huhu...ini lagi tak boleh belah..x ke lengh badan kalau tak bergerak...

7.Jika berjalan badan tampak tegak


mcm nk nyanyi lagu negaraku laa pulak...

Jika berjalan seperti zirafah


cmna eh jalan mcm zirafah??tak terbayang i...

sayang...u jalan macam mana pun i tak kisah...sbb u jalan as my lovey..as raja nadia..

so who cares!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "at last..."

Related Posts with Thumbnails