Ketawa KUAT or KUAT ketawa?

Hahahaha ~

1) Lubang ape yang rasanye hangat,nikmat dan nyaman? 
Answer: LU BANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik. 

2)
Minyak ape yang disukai oleh lelaki? 
Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak. 

3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar? 
Answer: Kuih salah bikin. 

4) Binatang ape power Karate? 
Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade. 

5)
Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak? 
Answer: nPintu yang adetulis 'TARIK' 

6) Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya? 
Answer: Pembohong... 

7) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'? 
Answer: Usus 

 8) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala? 
Answer: Kutu rambut 

9) Nenek sape jalannya meloncat-loncat? 
Answer: Neneknye si katak 

10) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila? 
Answer: Sbb lelaki ni kan 'buaya' 

11)
Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik? 
Answer: 
- Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan' 
- Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan' 

12) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson? 
Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe 

13) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas? 
Answer: Tukang gali kubur 

14) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon? 
Answer: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat... 

15) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang? 
Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape... 

16) Gajah terbang dengan ape? 
Answer: Dengan susah payah......


 Credit to JUriah..
Hahaha...Cenyum Claloo..
Nad amik dr GrOup ROMPONG SMKBT..
miss u all guys..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Ketawa KUAT or KUAT ketawa?"

Related Posts with Thumbnails