Mama kol nad..lepas kol teddy..

erm.. smakin hari trase semakin getir hdup teddy.. org lain takkan memahami situasinye, slain org2 yg berada di sisinye.. Mama kol pun td, mama cakap suh nad jga adik2 dia jgk nnt.. I will ma.. ya tak kisah pgg tggjwb tu.. sbb ya dah bersedia..

mama.. terima kasih sbb percayakan ya. percayakan my future hasben ya ni.. terima kasih sbb memahami kami.. ya tak harapkan harta dunia. ya n eman akan hdup dgn cara kami sendiri.. cara berdikari dan tak harapkan or susahkan ibubapa kami.. 

Tinggal dua tahun je lg.. Ya tahu, mama pun nk ya temankan eman.. tp mase je tak smpai agi.. teddy dear.. mama ya sgt2 restui kte.. kite kene jaga kepercayaan dia.. syg, she's ur mum too. dia pendengar yg baik.. [watch out sket la..tak leh ckp pekat sgt la nnt dia tak phm]

Syg.. tggungjwb kte makin berat.. Smga kte dapat posting dekat2 sket nnt.. doakan kite dpt duk dekat.. sbb dah lama dah kte berjauhan..  Tp syg, kite ttp akan cube jd abg n kakak yg baik kan? biarlah berkorban sedikit untuk adik2 kte.. ya tak kisah.. cume yang harap.. kte akan bersama nnt.. 

"ya Allah.. tabahkan hati kami dalam menjalani kehidupanMu ini Ya Allah.. Satukanlah kami dalam iradatMu"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Mama kol nad..lepas kol teddy.."

  1. imheppie says:
    July 27, 2009 at 8:12 PM

    huhu..xsabo nak tnggu cik nad dear kawen..cpt2 taw..xsabo nak jadik aunt nih hihi..

  2. ♥ Cik NaD ♥ says:
    July 27, 2009 at 8:17 PM

    HUHU..doakan je la..
    mcm lmbt je agi..huaa..

Related Posts with Thumbnails