the loving memory...

aku baru balik dari aloq staq...
dengan kepala yg pikiaq macam2 masalah...
aku memecut elly ku dengan kelajuan 120-130kmph...
bengang aku dengan keta2 besar yg suke main lampu tinggi kat highway...
adoi...sebab aku anak sulong...
semua aku kena tanggung...
jap tadi mama cik nad call aku..
lame gak aku sembang ngan bakal mak mertua aku ni (insyaallah)...
dah laa time tu budak kecik tu tgh callin ngan aku...
so terpaksa laa bubbye dulu kat cik nad...
sorry yer sayang...mama u lagi penting...

apa aku merapek ni...

sebenarnya aku saje nk dedahkan skandal2 yg mula terdedah di internet pasal cinta kitorg..
haha...

bukti2 yg menunjukkan NAD takel aku dulu sudah tidak dapat dijumpai di SIPGM kerana mod disana menganggap topik kami tu sampah...

so atas dasar itu beberapa maniac user kat SIPGM telah berhijrah ke KITA dan mula menggosippanaskan aku dan NAD...

haha...lawak lak bile bace balik...nasib laa MOD KITA sempoi....hahahaha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "the loving memory..."

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers