Makin hari..makin berusia..

Setiap hari kite perlu berdepan dgn banyak bende. cabaran. kutukan. pujian. kritikkan. tekanan. ujian. terlalu banyak benda yang perlu ditempuhi apabila kite makin bergelar dewasa. tanpa disangke, skang da berumur 21 taun dan makin ke arah kedewasaan. makin besar tanggungjawab kite ble makin tue ni. kdg2 hati ni masih lagi berasa takut tuk menempuhi cabaran yang bakal mendatang.

dulu waktu kecik2 dulu. tak pernah pikir pun semua ni. namun mase mengubah segalanya. nanti ble da dewasa dan berkeluarga, kte akan trus berpikir ttg mase depan kte yg setrusnya. mase depan anak2 kte dan setrusnya. Mati.

Seriusnye ku bebicara kali ni. Namun tu la hakikat. but the most of.. tak sabar nk kawen n ade family sendiri. tu suatu tahap yg ditunggu2 dan itulah tandanya kte telah matang. benar2 matang suatu hari nnt.

esemen masih belom siap. smlm terlalu penat duduk je ptg tu slama hampir 5jam. but i puas now. hati gembira. namun duet ku keluar. heee. tkpelah. As long as me haPpy.. minggu depan maw balik! sgt hepy! nak bersama keluarga n beraya sendiri di rumah. udah besar.. mls nk g jenjalan. duk umah n nengok tv lg best.. uhuk3..

Maw buat laporan PBS..
nnt ble nad free, nk upload gambar : Love @ Genting, PBS, Gambar mrsm Kuantan..
Adios..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "Makin hari..makin berusia.."

  1. imHepPie says:
    September 11, 2009 at 9:03 PM

    sygg..maw kawen jugak..tpi apekan daya..masak pon lum pandai..ahaks!!!

    ala tpi mee bandung smalam kira jdik gak la kan..hahaha

  2. DaliaLiyana says:
    September 12, 2009 at 3:13 PM

    lorrr....cik adik yg cantik manis...kamu baru 21...akak ni?? uuiiii....sogan den nk cakap...
    takpe...yang penting sentiasa belajar dari kesilapan dan pastikan yg terbaik dalam hidup...ALL D BEST!

  3. ♥ Cik NaD ♥ says:
    September 12, 2009 at 6:09 PM

    Kak dalia : tanx for da visit.tanx a lot.
    :).. pasti ada juga yang terbaik untuk akak.

    mimie : me bandung cgt cedap! suke sgt2..
    xpe.. nnt mst pandai msk.

  4. eN. tEddY says:
    September 12, 2009 at 10:48 PM

    dah tau tua tp ckp manje mcm budak2...
    haha...

Related Posts with Thumbnails