Please Use GoogleReader!!



tak susah!!
senang jer!!
alah malas laa nak baca...
nk kena buka 1 1 blog...
itu laa alasan org yang malas nk explore...
baik di sini aku nk cite lak pasal benda yg wajib aku buka waktu online...
kecuali di maktab (sebab server maktab yg bawak KPM akan blog most of Google Service...yg hairannya Facebook ciptaan Yahudi tu dia x blog plak...)

Nama : GoogleReader
Kegunaan : Memudahkan anda membaca blog secara feed atau complete page.
Had : Setakat ni aku dh subscribe beratus blog tak de limit pun.
Pengetahuan Sedia Ada : Perlu tahu cara nk subscribe Feed...
Kelebihan : Tak perlu buka blog untuk dapatkan update..tgk je kat sani...yg mane post2 baru yg belum dibaca dia akan boldkan...

apa itu Feed??

di bawah ni lambang feed....kalau anda jumpa benda ni bermakna anda boleh masukkan dalam GoogleReader anda...



setakat ni aku dh tambah addon mozilla yang menyenangkan aku nk baca feed yg dalam format rss...tak perlu aku nk buka tab...
just baca je dalam google reader mcm gambar di bawah...

SO MUDAHKAN??




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Please Use GoogleReader!!"

  1. imHepPie says:
    September 13, 2009 at 12:49 AM

    hohh..belog aku masuk x dalam google reader hg???ahaks!!

  2. eN. tEddY says:
    September 13, 2009 at 6:38 AM

    haha...sorry laa cik mimi...
    aku layan blog2 politik...
    setakat ni x dek pun kategori personal blog dlm greader aku...
    hatta blog makcik nad ni pun x layak lagi masuk greader aku...

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers