Malam ini...2 hb september 2009

hurm.. malam menginjak ke pagi dah..

mata nk tdo.. tp ntahla nape takde mud sgt mlm nih..

esemen melambak.. nad da list kan keje...

ari kamis ni ade microteaching PJ.. sgt2 tak sgke kene amik PJ gak..

PJ best tp takut nk aja murid.. 

erm.. takde mud...

rindu abg.. tp skang tgh on call ngn die.. cian die batuk..

smg cepat sembuh syg.. 

alwaiz thinking about him.. i wish i could help him..

tp skang tak daya lg.. tggu nnt.. one fine day..~

bout study... erm.. rase sem ni ntah pape je blaja..

taun dpn dah stat praktikal..

gudluck nadia...

erm.. tket bas tuk balik raya plak PERCUMA kali ni..

sbb KERAJAAN TERENGGANU telah menyaport sebuah bas kpd kami!

sgt sonok.. dpt balik dwet RM105.. tanx to my junior..

FAHIMAH NABILAH.. dak kelas PS sem 3..

owh.. ini bermakna ku telah jd sem 4 dah..

dah 3taun lebih kat LIPIS..

smg 2taun akan dtg akan menjadi lebih cepat..

nad penat dah.. tak larat dah nk ulang alik ke cni..

org lain tak paham sbb tak laluinya...

Nadia, mahirah n diyanah.. melalui saat2 sukar bersama...

memahami betapa bernilainya sebuah tiket perjalanan...

Alhamdulillah.. skang menjadi lebih baik n lebih senang..

hopefully esok.. Nad akan bangun dengan lebih bersemangat tuk mengharungi hari2 mendatang..

da kul satu.. GUDnite..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Malam ini...2 hb september 2009"

Related Posts with Thumbnails