2.1303 - 10102009

DAPAT EXTERNAL BARU !!!!

just back home...
setelah mendapat perkenan budak kecik..
baru boleh beli external baru...
kali ni yg 3.5 inch...saiz 1terabyte
aku igt dia glossy mcm aku tgk kat lelong...
ghupenya tak pun...
padan laa dia murah sikit...
kali ni sudah tentu aku akan lebih galak mendownload...
yg baru ni brand buffalo...
lepas 2 buffalo mini yg aku pakai aku ghasa selesa nk pakai brand ni..
ikut plan asal haritu nk beli maxtor...
tapi sbb mungkin sbb faktor aku dh guna buffalo and dia provide turbo usb...
so aku pilih je buffalo..
mcm biasa kedai pilihan pc depot...
aku mmg selalu ushar harga kat lelong.com...
tp untuk benda2 cenggini aku mmg buat comparison harga kedai n harga kedai online...
kadang2 tak semua barang kat lelong tu murah...
as an example kita kena pikir gak kos shipping...
kdg2 memang laa kita bid dapat harga RM1....tp cuba tgk shipping fee lak...ada sampai RM 60...
tokei2 kedai internet tidak laa begitu dunggu nk jual barang murah2...
tapi kalau handset mmg aku ghasa murah lagi kedai online...
k laa...banyak lagi keje aku nk wat...
skrg tgh transfer filem2 dari buffalo mini yg saiz dia dalam 276GB...
pastu nak amik muvi2 lama yg dalam maxtor pulak...
transfer rate dia dalam 16mbps....kira laju laa tu kan...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "2.1303 - 10102009"

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers