Selamat tinggal Bangi...

Saat ni aku dalam van maktab...sudah hampir sejam aku berpisah dengan budak kecik yang sangat manja tu..ini posting 1st n last sepanjang 3 hari aku outstation...aku tak sempat nak post walaupun aku dh subscribe weekly broadband...cuma budak kecik tu je sempat posting dengan handset aku ni...aku tau budak kecik mesti sedih tadi..tapi nk buat mcm mana kan...tapi nasib la semalam kami sempat dating..mungkin yang terakhir untuk tahun ni..kami bukan macam orang lain..nak jumpa pn susah.harapkan program2 mktb je la..to budak kecik..i syg sangat kt u tau...hope purse tu x hilang...k la.x leh tls byk2,jap lg msk kawasan yg x de cvrage hsdpa dh pending nk post..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Selamat tinggal Bangi..."

  1. imHepPie says:
    October 6, 2009 at 8:59 PM

    van x besh..nek keta encik zahar la besh..

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers