F.R.U.S.T...

arini blaja tentang menguruskan emosi sendiri, kuliah oleh Cik Rusini tersayang..
banyak yang nad blaja n tersedar.. ttg sifat2 manusia dan perangai2 manusia di sekeliling nad..
but the most tu :

-kite jgn terlalu percaya pada orang.. tak kire la sape pun org tu..
-jgn berkawan dgn org yang suke berdengki hati [ kite jgn jd org yang ske berdengki]
-jangan ketawa kuat.. [pompuan]
-jangan menjadi org yang tidak leh menyimpan rahsia...
-jgn jd batu api..

erm.. smoga sesiapa yang terasa mempunyai sifat ni. buang la..erm.. duduk di Kuala Lipis ni, bukan mudah.. banyak kekurangan.. spatutnye, kite satu maktab ni harus saling tolong menolong.. tambah2 lagi satu kelas, janganlah kite nk ambil peluang di atas kesusahab kawan2 kite..

terkilannya daku, dengan pelbagai karenah manusia di maktabku.. erm.. di.. erm..
haahh... [sigh]

pasal : F.R.U.S.T...

tadi keluar g pasar malam [shopping mall paling hebat di LIPIS], nk cari la baju kebaya yang nad nk aitu.. tp sedih coz yang tinggal skang, hanyalah baju2 yang besar gedabak.. yang tak mampu dipakai oleh ku.. sedih oowhh...abis planningku tuk melaram... huaa...

ape nk pakai g PNB nnt? mcm dah takdek baju lawaa dah.. erm.. need to buy a neu one jgak! mesti la kene berdandan kt sane.. erm.. tp.. skang.. hancussss... hatiku tinggal separuh je ni skang.. akibat kesedeyhan yang melampau...

bile ntah nk jd muslimah sejati ni.. asik nk pakai baju berbody2 ni.. astaghfirullahal azim..

erm.. tetap frust laa... nak jgak baju tuuuuu.... nak jgak.....!!!! mamaaaaa....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "F.R.U.S.T..."

Related Posts with Thumbnails