Hadiah BULAN MADU oleh PNB


ESK ari ISNIN. 5 hb 10.. ini bermakna, aku terpakse memerah otak untuk menjwab kuiz itu.. dan mlm ni.. pasti aku akan sebOk dgn menelaah sgala mcm ilmu perakaunan yang tak pernah ku pelajari.. TENSYEN!

Maw aje ku tarik diri.. malas. tp mengenangkan peluang yang jarang2 dapat ku dapat.. ape salahnye, melakukan sedikit pengorbanan tuk berusaha. lagi pun hadiahnye, lumayan jgak la.. RM8000. hurm.. untuk tempat pertama.. tp RM5000 tuk maktab....

its nOt fair..! huhu.. Tp rase tak layak tuk dapat.. rase tak dek ilmu langsung tentang ni.. YA ALLAH. permudahkanlah kami.. Setiap IPG akan menghantar 4 orang guru pelatih yang terpilih daripada ujian bertulis aritu. ujian tu wajib.

yang ni pOn tak bleh blah.. rase tak caya je dapat.. NASIB je kot..

rakan-rakan seperjuangan kami yang lain ialah :
*Nor Adibah Asari
*Atiqah (BMPJ)
*Norhidayah (PAI)

En Zaharuddin akan mengiringi kami ke sane.. Oleh kerana IPG kami ni dekat je ngn KL, jd dlm kul 3 baru bertolak ke sane..

ERm.. TedDy pon, die terpilih ke sane.. [musuh ketat nih!!!]

hee.. Sebenarnye bersyukur sgt die pon dapat pergi.. rase nk nanges jek time die cakap aitu.. bersyukur sgt... Nad anggap ni jodoh. Syg.. Kite akan jumpe kan.. esk? INSYAALLAH.. Smoga awk selamat pergi dan pulang..


kami akan bertapak di Hotel equatorial bangi.. Smoga dapat jumpe dengan ramai lagi budak maktab kat sane.. nad anggap ni pakej bulan madu.. wowh.. takde la.. pakej bercuti bersama..
mungkin ni paling lame kami dapat jumpe.. biasenye jumpe, paling lame pon sehari.. kali ni dapat tido dalam satu bangunan.. even bilik jauh.. i'll apreciate sume memory nad ni..



Semalam dah la majuk ngn org.. suke bile dengar akhirnye awk ngaku awk jeles.. trase di sayangi.. smlm bad mud.. tp arini rase nk tersenyum bile mengingatkan awk.sayang awk..


ptg semalam jugak, awk ajarkan satu lagi erti "pengorbanan". erm.. yelaa.. awk betul... lenkali kene bercakap gune kamus dewan la ngn awk.. best sket.. susah rupenye kapel ngn Cikgu BM ni.. banyak je yang kene tegur.. hurm.. hehehe..

erm.. tetibe rase nk upload gambar2 genting.. saaat aku jatoh cinta.. :)
moga buat slama lamanye. Setiap senyuman penuh keikhlasan..
bile nk berpisah dengan tangesan.. :(

nad takkan lupe sume tu.. ni takOt gak nnt ternanges depan en Zaharuddin.. hurm.. tgk je lah nnt..

bilek titoo



cafe hotel


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Hadiah BULAN MADU oleh PNB"

  1. kudabesi says:
    October 15, 2009 at 8:29 AM

    lah ada kuiz pnb peringkat ipgm rupenya? pasal ape aku tak tau

    haha bajet best je, zaman aku skolah susah gile kuiz nih. team aku cuma lepas sampai daerah je haha, dapat la no 2 ke no 3 daerah. automatik x layak nak pegi negeri

    anyway..best sbnarnye kuiz nih. cuma bab kira2 aku x suke sangat.

Related Posts with Thumbnails